Asian Strategic Health Management Association

موسسه آسیایی مدیران شایسته سلامت : アジア研究所の健康管理者 : المعهد الآسیوی للمدیرین الصحیین

Asian Strategic Health Management Association

موسسه آسیایی مدیران شایسته سلامت : アジア研究所の健康管理者 : المعهد الآسیوی للمدیرین الصحیین

Asian Strategic Health Management Association

mosbatesabz.com
موسسه آسیایی مدیران شایسته سلامت :
صده بیست و یکم رویکردی نوین برای بشریت در مسیر تعالی اندیشه ، گفتمان و راهبردهای نوین همزیستی در دهکده جهانی به بارآورد. گذشت 20 سال از انقلاب عظیم علمی در سال 2000 متفکران و اندیشمندان حوزه مدیریت را نیز به یک هدف مشترک رسانده است و "تعالی سازمانی" و راهبردهای دستیابی به آن دقدقه روز گار ماست. مهمترین رکن در کارآمدی فعالیت های اجتماعی و تلاش گروهی «رهبری» توانمند و مسلح به دانش روز است که در عرصه رقابت، بحران ، مخاطرات جهانی ، مشکلات مالی ، نوسانات بازار و ... بتواند اطمینان بخش سرنشینان سفینه خود باشد. از اینرو "موسسه آسیایی مدیران شایسته سلامت" در تلاش است با یاری شما فرهیختگان گرانمایه در مسیر نهادینه سازی مدیریت کارآمد و جاری سازی "استراتژی" قدم بردارد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: قرار است در سال ۹۸ در حوزه سلامت با توجه به هزینه‌ها سیاست‌های انقباضی اتخاذ شود.

اکبر ترکی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، در ارزیابی عملکرد کمیسیون متبوعش در سال 97، گفت: نظارت مجلس در سالی که گذشت را در تمام عرصه‌ها ضعیف می‌دانم، ضمن اینکه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان نیز از وظیفه عالی نظارتی خود در حوزه بهداشت و درمان رضایت ندارند، چرا که هر چند اقداماتی در این حوزه انجام شده و سفرهایی هم صورت گرفته است، اما تمام و کمال نبوده و نتیجه قابل قبولی را هم به همراه نداشته است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس دهم، ادامه داد: عملکرد وزارت بهداشت و درمان و ارائه خدمات به مردم در حوزه سلامت در سال 97 نسبت به سایر حوزه‌ها خوب بوده است، ضمن اینکه قرار است در سال 98 در حوزه سلامت با توجه به هزینه‌ها سیاست‌های انقباضی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: البته به مسئولان حوزه سلامت توصیه می‌کنم که آنچنان سیاست‌ها را انقباضی نکنند که به یکباره از آن سوی بام بیافتند که در پی آن اقشار آسیب‌پذیر جامعه با مشکل مواجه شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: ما راهنمای بالینی، سیستم ارجاع و پرونده الکترونیک سلامت را تعریف می‌کنیم، اما باید در بخش هزینه‌های درمان هم به گونه‌ای مراقبت شود که به سمت و سویی حرکت نکنیم که نخواهیم به مردم خدمات ارائه دهیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در شرایط کنونی که کشور با مشکلات اقتصادی مواجه شده باید هم مجلس و هم مسئولان حوزه سلامت به گونه ای برنامه ریزی کنند که بتوانیم در سال 98 پرداخت از جیب مردم را به حداقل برسانیم.